Translate

пʼятницю, 31 серпня 2012 р.

Україна. Яблучний пиріг

Кулінарні книжки тепер не такі, як раніше - поетапні і детальні пояснення, яскраві ілюстрації. А як нема фото, то й готувати не завжди візьмешся... 

Сьогодні ще один пиріг з яблуками. Цього разу український. Рецепт, між іншим, з книжки про українську кухню 1913 року видання. Ось так він виглядає, 3 рядочки:

1 скл. сметани. 1 скл. цукру і ложечку соди замісить борошном. Розложить на сковороду, намащену прованською олією і обсипану борошном. Почистить яблука, порізать, уложить на корж, позащипувать з краю, обсипать цукром і садовить у піч.

Прованською олією радить авторка змащувати форму! Для мене це відкриття, що на початку 20-го століття в нас прованською, вона ж оливкова, олією змащували сковороду...

Що я можу додати до рецепту? Хоч написаний він в двох словах, але тут і справді все просто. Борошна в мене пішло близько трьох склянок. Тісто повинно бути м'яким, але таким, щоб його можна було розкачати. Форма в мене - 28 см діаметром. ЇЇ я змастила вершковим маслом і присипала сухарями. Яблук було десь 6-7 невеликих.

Пиріг дуже простенький, рецепт давній, ніяких примудростей і екзотичних інгредієнтів, але він теж заслуговує на увагу. Бо смачний.


Український яблучний пиріг завершує мою невеличку підбірку яблучних рецептів, яку я ще почала в свято Яблучного Спаса. Звичайно до теми яблук я ще повернуся. Але трохи пізніше. Бо дуууже скучила за шоколадним! :) 

Немає коментарів:

Дописати коментар