Translate

понеділок, 6 серпня 2012 р.

Вівсяне печиво

Це зовсім не те вівсяне печиво, до якого ми звикли з дитинства. Якраз те, звичне, вже не менше 50-ти років не щезає з поличок магазинів. І робиться воно з вівсяного борошна. А мій сьогоднішній варіант - з вівсяних пластівців. А ще, на відміну від магазинного печива, в цього більш такий home-style вигляд.

У такій випічці - суцільні плюси. Печиво неймовірно смачне! Розсипчасте всередині і хрумке зверху, дуже ароматне! При тому воно ще й корисне. Вівсянка та родзинки в складі роблять його таким. Це улюблене печиво моєї сестри, яка, між тим, до вівсянки ставиться досить прохолодно. А ще воно "зручне". Готове тісто може довго зберігатися в холодильнику, і ще довше - в морозильнику. Неочікувані гості не застануть вас зненацька. Не знаєте, що взяти з собою перекусити? Вівсяне печиво - ось відповідь. Власне, так я і зробила. Напекла і взяла в потяг. І, під стукіт коліс, смакуючи печивко, чекала на нові враження...





Рецепт з блогу lapatissiere

Потрібно:

170 г борошна
0,5 ч. л. соди, солі і кориці
225 г масла
220 г коричневого цукру
100 г білого цукру
2 яйця
210 г вівсяних пластівців
100 г родзинок (замочити в окропі, просушити)

Змішати сухі інгредієнти. Вершкове масло (за 30 хв дістати з холодильника) збити міксером. Збивати недовго, щоб не нагрілося. 

Додати цукор, знову збити. Знову недовго, тільки щоб цукор з'єднався з маслом.

Вбити яйця, по одному. Збивати до з'єднання яєць з масою.

Додати всі сухі інгредієнти. Змішати до однорідності. Після того додати родзинки.

Тісто має вийти достатньо м'яким. Щоб його можна було розім'яти руками. 

Тепер тісто потрібно поставити в холодильник на 10-30 хв. Щоб воно трохи загусло, і з ним було легше працювати.

Як охолоне, розділити на дві частини і скатати в довгі валики. Приблизно 3 см в діаметрі.

Загорнути в папір для випічки чи харчову плівку. 

Покласти в холодильник на 12 годин мінімум. 

Щоб зготувати: розігріти духовку до 190 с. Дістати тісто. Нарізати кружечками (як ліниві вареники) товщиною 2 см.

Викласти печиво на деко, застелене папером для випічки. Оскільки тісто трохи розтечеться, між печивом має бути відстань.

Пекти від 12-ти до 25-ти хв. Готовність можна побачити по кольору. Спечене, воно має золотисті краї.

Охолодити на решітці, зберігати в закритій коробці.

Тісто в холодильнику може зберігатися біля 2-х тижнів. А в морозильнику - всі 4 місяці! Хоча, треба сказати, в мене так довго воно там ще не затримувалося :)

Цукор я брала лише білий і тільки 200 г. Мені було достатньо солодко. Вівсяні пластівці я беру дрібні, такі, що швидко готуються. Але не ті напівфабрикати, які видають за корисний сніданок.

4 коментарі:

  1. Скажіть, будь ласка, чи можна замінити коричневий цукор на звичайний білий? якщо так: то як кардинально ця заміна вплине на смакові якості? Завчасно дякую)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, можна. Я так і роблю, при тому значно зменшую кількість цукру. Я про це писала в кінці посту. Коричневий цукор надає випічці свого особливого аромату. І в деяких випадах в цьому ароматі - вся суть. Вівсяне печиво, на мою думку, нічого не втрачає при використанні білого цукру.

      Видалити
  2. Нарешті!! Здійснилося!!! мій перший шедевр з твого блогу=) Дариночко, ДУЖЕ дякую тобі за цей суперсмачний рецепт. Сьогодні це був мій сніданок. щоправда, не такий гарний, як у тебе на фото, але все одно смачний. до речі, родзинки я замінила журавлиною, а цукру поклала стільки ж, як і ти.))) єдина прикрість: при випіканні моє печиво "поплило"....(( але це не завадило його смаковим якостям.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Настя, на здоров'я! Печиво справді розтікається, тому важливо вгадати з пропорціями. Тобто діаметр робити невеликий, а товщину з урахуванням того, що воно розпливеться. А розрахувати з першого разу може бути складно, коли не знайомий з цим тістом.

      Видалити