Translate

середу, 22 серпня 2012 р.

Англія. Apple scones

Я от дивуюся, чому не може бути нормальної погоди? Просто нормальної. Не спека, не зливи, не холодрига. А просто, щоб було нормально. Натомість кожну годину нова погода. Чи то літо продовжується, чи то розпочалася осінь, чи літо неохоче відступає, чи осінь невпевнено підходить... Хочеться якоїсь ясності в цьому житті. Хоча б у погоді...

Одне я знаю точно! Смачний сніданок - запорука гарного початку дня. А вже від того, як день починається дуже залежить, як він пройде. А сніданок, на відміну від погоди, від нас залежить. І це вже радує :)

Сьогодні знову Англія, знову скони і знову яблучка. Про історію цієї популярної англійської випічки я вже писала тут. Сьогодні інший варіант. Дуже вдалий рецепт. Неймовірно смачні скони. Я зазвичай стараюся їх пекти на один раз, решту заморожувати, але сьогодні лишилося пару булочок. І вистигнувшими вони були теж неймовірно ніжними і смачними. Рекомендую.



Рецепт знайдений тут.

450 г борошна, що піднімається (я в нас поки такого не зустрічала, тому до борошна додати приблизно 10 г розпушувача)
1 ч. л. солі
110 г масла
50 г цукру
450 г яблук
молоко, кількість залежить від того, скільки буде потрібно, щоб замісити тісто



Духовку розігріти до 200 с.
Просіяти борошно, сіль і розпушувач в миску.
Додати порізане на кусочки масло.
Розтерти масло з борошном в дрібну кришку.
Додати цукор. (Я після цього ставлю борошно в холодильник, щоб під час маніпуляцій з яблуками масло не розтало)
Яблука почистити, половину порізати кубиками, половину натерти.
Змішати яблука з борошном.
Потроху підливаючи молоко замісити м'яке тісто.
Викласти на присипану борошном дошку.
Ще пару хвилин вимішувати.
Розкатати тісто і вирізати скони.
Змастити молоком, присипати цукром.
Пекти хвилин 20.
Дати трохи вистигнути на решітці.

Я вже писала, як подають скони: джем, вершки, масло - на ваш смак.
Мої сьогодні були зі смородиновим джемом власного приготування :)




2 коментарі:

  1. Дарино, завжди приємно переглядати твій блог!Помітила, що він оновлюється з космічною швидкістю!Це ж треба мати стільки кулінарного натхнення... Щиро заздрю!)

    ВідповістиВидалити