Translate

середу, 15 серпня 2012 р.

Маківник

Такий маківник любить готувати моя мама. На Великдень чи Різдво цей рулет обов'язково з'являвся на нашому родинному святковому столі. І, на відміну від магазинних, в маминих рулетах начинки завжди було вдосталь!

Приємно було почути з духовки запах, знайомий з дитинства...

Українці в солодких стравах найчастіше використовували мед, мак, горіхи, сухофрукти. Власне, в маківнику все це і присутнє. Тому ця страва спала мені на думку, як продовження теми, приуроченої до Медового Спаса.

Незважаючи на те, що тісто тут дріжджове, робити рулет не складно. Таке тісто дуже приємне і легке в роботі. Маківник вийшов м'якеньким, пухким і смачним. Горішки з родзинками в начинці дуже збагачують смак. А ще, його здавалося ну дуже багато. Я вже була зібралася нагодувати цілий світ. Проте, він підозріло швидко щезає :)

До речі, про сімейне і мак. Коли я була дуже маленька, в нас дома стояв такий букетик, як в мене на фото. Вже з сухих квітів. При чому стояв десь так високо (для мене). Я ставала на стілець, добиралася до маківок, надколупувала їх "там де не видно" і під'їдала мачинки (мама, привіт! таємницю подлубаних маківок розкрито :) Так що мак в дитинстві я любила.



Для тіста:

500 г борошна
1 скл молока
25 г пресованих дріжджів (я брала 6 г сухих)
100 г масла
100 г цукру
3 жовтки
0, 25 ч. л. солі

Для начинки:

250 г маку
100 г цукру
25 г масла
1 ст. л. меду
1 білок
100 г посічених горіхів
50 г родзинок

Дріжджі розвести в теплому молоці, додати 1 ст. л. цукру. Залишити хвилин на 15, поки не з'являться пухирці.

Розтерти масло з цукром, додавати по одному жовтку.

Змішати масляну суміш із дріжджовою, посолити, всипати борошно і замісити тісто.

Накрити тісто і поставити в тепле місце, щоб підійшло.

Тим часом підготувати начинку:

Мак декілька разів запарити кип'ятком. Відцідити і розтерти його. Додати цукор. В каструльці розтопити масло й мед, додати мак і трохи підігріти. В теплу масудодати горіхи з родзинками. Білок збити в густу піну і акуратно вмішати в мак.

Тісто поділити на чотири частини, розкачати, на кожну викласти начинку і скрутити в рулети. Розкласти на деко і дати ще раз підійти. 

Змастити рулети яйцем і випікати при 200 с 35-40 хв.











2 коментарі:

  1. Знову - розкішні фото!
    (мама, привіт! таємницю подлубаних маківок розкрито :) - ))))
    Я мак не люблю (( - так історично склалося. Але читаю усі твої пости з задоволенням.
    Я думаю, що моя мама, якій я порадила сюди заглянути, буде в захваті!
    Мама - привіііт! )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Настя! Мені дуже приємно! Окрема подяка за комплімент фотографіям :)

      Видалити