Translate

пʼятницю, 10 серпня 2012 р.

Шоколадно-творожний пиріг

Нещодавно мені випала нагода провести вихідні в Миргороді. "Не той тепер Миргород, Хорол-річка - не та", - писав Тичина... Ну, в нього там ще про трактори і поле, але то не важливо. А важливо, що Миргород справді не той. Особисто для мене. Я опинилася на тому самому березі річки, що і років 15 тому. Дивне відчуття. Тоді ми відпочивали в цьому містечку з мамою і сестрою. Я згадувала, як тато нас привіз у санаторій, і ми всі разом їли кавуна. З кранів текла солона вода. Після обіду грали з сестрою в "Ерудита" в ігровій кімнаті, а увечері - ходили в кіно... 

Я все це згадала. Але зовсім не згадала місто. Тому що пройшло багато часу. І тому, що місто змінилося. І воно прекрасне! Чисте і затишне. Зелене, привітне. З низенькими будиночками і через те здається, що неба тут більше. 

З першого погляду думається, що все цікаве розташоване в радіусі кілометра. Але чим далі йдеш, тим більше відкривається нового... За пляжем - місточок, за місточком - річка, в річці - лебеді, а далі - березовий гай... Краса!

Увечері курортників розважає музичний фонтан, що витанцьовує під мелодії Ендрю Ллойда Веббера і Поля Моріа. І куди не глянь - по-європейському чисто й акуратно. Клумбочки, газончики, ковані лавочки і ковані урни... Не той тепер Миргород. Кращий!

Цікаво, чи сподобався б Гоголю сучасний Миргород? Чи надихав би його, як тодішній? Бо мене надихає. На пироги!




У неділю зранку, у пошуках сніданку, забрели ми в одну дуже приємну кав'ярню. Лише переступивши поріг, я одразу зрозуміла: саме тут буде ідеальний миргородський початок дня! Про це мені дав знати насичений кавовий аромат, що переплітався з ароматом свіжоспечених булочок. І їла я там пиріг, який уже в Києві надихнув мене на створення свого.

Звичайно, мій пиріг зовсім не схожий на той. Таким і не задумувався. І ріднить його з "Миргородським чізкейком" лише наявність шоколадного тіста і творожної начинки. Та й ті зазнали метаморфоз в процесі моєї творчості. І ще вишні, неодмінно захотілося  тут вишень...


Для тіста:

250 г борошна
50 г какао
150 г масла
70 г цукрової пудри
3 жовтки

Для творожної частини:

300 г творогу
30 г масла
2 яйця
1 ст. л. кукурузного крохмалу
40 г цукру

Для вишневої поливки:

180 г заморожених вишень
1 ст. л. цукру

Борошно просіяти разом з какао, додати цукрову пудру. Швидко розтерти з холодним маслом, до утворення кришки. Додати жовтки і дуже швидко замісити тісто. Розкласти на форму (28 см) і залишити в холодильнику на годину.

Творог протерти крізь сито. Додати м'яке масло, жовтки і цукор. Усе разом збити, або розтерти ложкою. Додати крохмаль. Білки збити в міцну піну. Акуратно ввести в сирну массу.

Викласти сир на тісто.

Запікати при температурі 200 с 40 хв. Якщо верх почне надто швидко темніти - накрити форму фольгою.

Вишні покласти в каструлю, посипати цукром. На невеликому вогні готувати 10 хв.

Пиріг охолодити, викласти на нього вишневу поливку.

6 коментарів:

  1. Дарина, Юра просить тебе готувати нам їсти на замовлення. Можна якось домовитись з тобою? :)

    ВідповістиВидалити
  2. Дарина,очень рада,что у тебя самые положительные впечатления о Миргороде.Я люблю этот город и все,что связано с ним.Сейчас собираюсь туда на отдых.Обязательно зайду в кафешку и попробую пирог,который вдохновил тебя на создание своего .Потом,обязательно,попытаюсь повторить сделанную тобой "красоту и вкусноту".СПАСИБООО))

    ВідповістиВидалити
  3. надзвичайно! *_*
    (Віка)

    ВідповістиВидалити