Translate

понеділок, 30 липня 2012 р.

Пиріг з чорною смородиною

Смородина - з одного боку, ягода не дуже популярна. А з іншого - в Україні завжди її було повно, принаймні в селі мого дідуся, де я проводила літні канікули, так точно. Асоціації з нею не найкращі - літо, кущі, стільчик біля куща і здорова миска. І збирай ту смородину. А їй наче кінця і краю немає. Не любила я цю справу. Давно то було. Пройшов час. Все змінилося на тому дворі. Немає більше садочка. І смородини теж немає... 

Але я не про те. Просто коли нещодавно я отримала в презент такий собі немаленький тазик зі смородиною,  злегка спантеличилась. Адже справу з нею давно не мала. Зрештою, з частини зробила джем, частина зварилася в компот і ще частина відправилась просто в рот. І на цьому моя фантазія скінчилася. Тому вирішила заморозити. 

Я вже казала, що популярністю в кулінарії ці кисленькі ягідки не відзначаються. Та ось я знайшла рецепт дуже смачного пирога. І ось він: ще один ідеальний сніданок вихідного дня!

Рецепт знову від Ірини Чадєєвої.

Потрібно:
400 г смородини (можна замороженої)
200 г борошна
100 г масла
50 г цукру
яйце
100 г меленого мигдалю
100 г цукрової пудри
1 ст л манки

Смородину в друшляку залити кипятком.
Поки ягоди підсихають, зробити рублене тісто. Для цього борошно, масло і цукор змішати, щоб тісто кришилося (можна розтирати борошно з маслом пальцями або порубити ножем). Масло повинне бути дуже холодне, а тісто потрібно робити дуже швидко, щоб масло не розтало. Додати яйце, і теж дуже швидко розмішати і сформувати тісто в шар. Роподілити тісто у формі (я робила це руками, можна розкатати качалкою спершу). Наколоти виделкою і поставити в морозилку на 20 хв. Або на годину в холодильник.
Змішати манку, цукрову пудру і мигдаль. Всипати потроху вологу смородину, і акуратно вимішати, щоб ягода залишилася цілою.
Суміш розподілити на тісті.
Випікати 25-30 хв. Дати вистигнути і посипати цукрової пудрою


А взагалі нехтувати смородиною не варто. Може, вона й банальна для нас, проте ну дуже корисна! Вона практично рекордсмен по кількості вітаміну С і має багато лікувальних властивостей. При чому використовують і ягоди, і листя, і пагони.
Ще листя смородини використовують, коли солять огірки, помідори чи квасять капусту. Воно не лише надає приємного аромату овочам, а й забезпечує краще зберігання.

Немає коментарів:

Дописати коментар