Translate

понеділок, 17 вересня 2012 р.

Boston cream pie

От для мене свято без торту - не справжнє свято. Торт мусить бути. Прекрасна нота для закінчення святкового вечора. Можна, звичайно, якогось буднього дня взяти й купити собі торт. Або спекти. Просто так. Але якось це дивно. Є якесь таке стійке переконання, що для торту мусить бути привід. Тому коли привід все-таки з'являється, а торту немає - це якось неправильно :) Є в мене таки щось спільне із Карлсоном:

"Ты что с ума сошел? Дорогой друг издалека прилетает на минуточку — а у вас нет торта!"

Або ще отут:

— Нет, по-моему, ты не болен.
— Ух, какой ты гадкий! — закричал Карлсон и топнул ногой. — Что, я уж и захворать не могу, как все люди?
— Ты хочешь заболеть?! — изумился Малыш.
— Конечно. Все люди этого хотят! Я хочу лежать в постели с высокой-превысокой температурой. Ты придешь узнать, как я себя чувствую, и я тебе скажу, что я самый тяжелый больной в мире. И ты меня спросишь, не хочу ли я чего-нибудь, и я тебе отвечу, что мне ничего не нужно. Ничего, кроме огромного торта, нескольких коробок печенья, горы шоколада и большого-пребольшого куля конфет!

Ну і ще:

— Поверь мне, Карлсон, не в пирогах счастье…
— Ты, что, с ума сошёл? А в чём же ещё?

Щось згадався мені цей милий персонаж з чудовим почуттям гумору :)

Так от. Про торт. Був у мене привід його зготувати. Щоб поздоровити з днем народження одну хорошу людину. Торт називається Бостонським кремовим. В оригіналі - Boston crem pie. Хоч він зовсім і не пиріг, як в назві, а саме торт. Придумав його французько-американський кондитер, що працював в одному з готелів Бостона. І торт цей є навіть офіційним десертом усього штату Масачусетс.

Рецепт простий. результат - смачний. В основі - бісквітне тісто, перекладене кустардом. Або як в нас його називають - заварним кремом, ароматизованим ваніллю. Верх торту покритий шоколадним ганашем (топлений шоколад з вершками). 





Для бісквіту:

125 г борошна
1 ч. л. розпушувача
150 г. цукру
4 яйця
1 ч. л. лимонного соку
3 ст. л. олії

Для крему:

500 мл молока
2 яйця
100 г цукру
30 г крохмалю
ваніль
50 г вершкового масла

Для глазурі:

200 г шоколаду
50 мл вершків


Процес:

Почати можна з бісквіту. У миску просіяти борошно, розпушувач і 50 г цукру.

Окремо вимішати жовтки, лимонний цукор і олію (я брала оливкову).

Білки збити зі 100 г цукру - до м'яких піків.

Поступово вмішати білки в жовткову суміш.

У три прийоми всипати сухі інгредієнти, кожного разу ретельно перемішуючи.

Випікати при 175 с - 30-40 хв.

Дати бісквіту вистигнути і розрізати його на 2-3 частини.

Коржі (крім верхнього) змастити кремом, торт полити глазуррю.


Приготувати крем: Молоко закип'ятити зі стручком ванілі.

Яйця змішати з цукром і крохмалем.

Постійно помішуючи яєчну суміш влити в неї гаряче молоко.

Перелити крем знову в каструльку і поставити на середній вогонь.

весь час помішуючи довести крем до кипіння і прокип'ятити пару хвилин. (Добре прокипятити - дуже важливо, інакше крем потім знову може стати рідким).

Зняти з вогню, додати вершкове масло.

Крем охолодити, накривши харчовою плівкою.

Для глазурі нагріти вершки і змішати їх з розтопленим шоколадом.






10 коментарів:

  1. Мммммммм! Обожнюю бісквітні тортики!!!! Цей рецепт мабуть нарешті змусить мене відремонтувати духовку!-)))

    ВідповістиВидалити
  2. Підкажіть будь ласка, чи потрібно щоб він вистоявся перед "вживанням"???

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В принципі торти з кремом завжди кращі, коли постоять, ніжніші. Бісквіт встигає просочитися кремом. Тому в ідеалі готувати звечора. Ну або годин 5 дати постояти. Глазуррю можна полити і пізніше...

      Видалити
  3. Відповіді
    1. Ну, якби мені був не смачний, то я б про нього тут не писала :)) Але й всі, хто куштував, залишали дуже схвальні відгуки... Ну смак досить передбачуваний - бісквітне тісто, заварний крем, шоколадна глазур... Нічого надто оригінального, але разом з тим - стабільно смачно))

      Видалити
  4. Зрозуміло......буду пробувати))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сподіваюся, Вам сподобається... У будь-якому випадку мені буде цікава Ваша думка... :)

      Видалити
    2. Доброго вечора! Пекла Boston cream pie.....дуже смачний!!!) Хочу запитати у Вас, може підкажете якийсь крем, для шоколадних коржів.....банановий, чи може кокосовий???))

      Видалити
    3. Рада, що сподобався тортик! До шоколадного бісквіту і шоколадних капкейків робила масляний крем. Такого типу як тут: http://lagomyna.blogspot.com/2012/07/blog-post.html
      Бананового чи кокосового крему поки не робила...

      Видалити